Pagina's

woensdag 14 december 2016

Hoera

Welkom hier, gezellig. Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met een van de nieuwste card art mallen van Dutch Doobadoo - Card Art Cookie Jar - 470.713.609.


Basis heb ik overgenomen op kraft papier en deze netjes uitgeknipt



Voor design papier heb ik div. velletjes uit paper pad  Dirty Pastels gebruikt. Joy! Crafts - Paperpad A4 - Dirty Pastels - 6011/0504.



Ik heb verder alleen nog een leuke bloemen toef gemaakt. Voor de bloem heb ik Joy! Crafts - Mery`s Bloemen hart - 6002/0597 gebruikt. Deze meerdere malen uit gestanst en op elkaar verwerkt.  De klimop stans van Noor design is zo mooi hij behoord tot mijn favoriete blaadjes stans Noor! Design - Autumn - Klimop 6002/0456.


 Parel gemaakt met de Dutch Doobadoo parel pen. Er zijn inmiddels alweer 4 nieuwe kleuren uitgebracht.


Bedankt voor jullie bezoekje hier aan mijn blog. Hoop dat je inspiratie heb opgedaan bij het zien van deze kaart. 

Fijne dag allemaal!

Lieve groetjes, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten