Pagina's

woensdag 21 december 2016

Hero

 Hallo allemaal,

Mijn jongste zoon heeft vorige week met gym op school zijn elleboog uit de kom gehad en ook nog gebroken. Dus op naar het ziekenhuis in Hengelo. Daarna nog door naar Almelo waar hij uiteindelijk 's avonds geopereerd is. Hij heeft zich zo kranig gehouden terwijl hij zoveel pijn had. Dus je begrijpt het wel, voor deze bikkel moest ik natuurlijk iets freubelen. 

Ik heb de Dutch Doobadoo Box Art French Fries 470.713.021 gemaakt. Echt zo leuk, want hierin kun je lekkere dingen stoppen (of een klein cadeautje kan natuurlijk ook). En dat heeft hij echt wel verdiend!


De basis heb ik uit kraft papier overgenomen. Daarna de binnenmaten uit designpapier. Deze is van Noor! Design en komt uit het supergave stansblok Cool Dudes. Nou, ik ben fan hoor! Echt zooo gaaf deze!

Dutch Doobadoo Box Art French Fries
470.713.021

Het designpapier op de achterkant plak je dus aan de binnenkant. Ik heb tussen het designpapier en kraft de Noor! Design blauwe rand met sterren geplakt.


Het designpapier op de achterkant plak je dus aan de binnenkant. Ik heb tussen het designpapier en kraft de Noor! Design blauwe rand met sterren geplakt. Ik vond het precies passen bij het designpapier. De onderste rand van de randmal heb ik op 2 stukjes doorgeknipt. Zo kan je de mal iets ronder vouwen en past hij precies achter het designpapier.


Het plaatje en de teksten komen allemaal uit het supergave stansblok. Langs het plaatje heb ik de Noor! Design blauwe randmal Notebook. Aan de hengel heb ik 3 visjes gehangen. Dit zijn mallen van Joy! Crafts. Dit alles geplakt op een stukje wit cardstock en ribbelkarton.


Nu alleen nog zorgen dat hij gevuld wordt hihi. Maar dat zal geen probleem zijn. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. 

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,

2 opmerkingen:

  1. Jeetje wat vervelend en een pech! Wens hem spoedige beterschap toe en wat heb je een leuk iets voor hem gemaakt, echt jongensachtig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love your posts and everything looks wonderful. I love your idea thanks for sharing.
    Slot Online

    BeantwoordenVerwijderen