Pagina's

woensdag 28 december 2016

Dutch Doobadoo SOL

Hallo dames,

Deze week heb ik gezellig weer een Dutch Doobadoo SOL georganiseerd op Facebook voor Dutch Doobadoo. Gewoon een gezellig online feestje waarbij ik een leuk project voor jullie bedacht had.

Het enige wat je nodig had was onze Dutch Card Art mal Champagnefles (470.713.602), aardstock (2 vel A4 of 1 vel 30x30 cm), bijpassend designpapier (waar de fles op past), label / labelstans, touw, standjes voor de aankleding. 


En dan volgen hier even de hints: 

STAP 1
NEEM HET MODEL VAN DE CHAMPAGNEFLES OVER OP CARDSTOCK EN SNIJDT DE 2 FLESSEN LOS ZODAT JE 2 LOSSE FLESSEN KRIJGT. MAT HIEROP DESIGNPAPIER CONFORM DE DUTCH CARD ART MAL.

STAP 2
NEEM DEZELFDE KLEUR CARDSTOCK ALS VAN JE FLES IN FORMAAT 18X27 CM. MAAK EEN DOOSJE VOLGENS BIJGAAND PATROON. STIPPELLIJNEN ZIJN RILLIJNEN. DOORGETROKKEN LIJNEN ZIJN SNIJLIJNEN.


STAP 3
VOUW JE DOOSJE IN ELKAAR EN PLAK VAST. PLAK ZOWEL AAN DE VOOR- ALS ACHTERZIJDE EEN FLES EN ZET DE FLESSEN AAN DE BOVENKANT AAN ELKAAR VAST.

STAP 4
BIND EEN STUK TOUW OF LINT AAN DE BOVENZIJDE VAN JE FLES EN BEVESTIG HIERAAN EEN LABEL. WERK JE DOOSJE VERDER AF NAAR EIGEN IDEE.

En dit is mijn project geworden:


Het is dus een champagnefles met een doosje geworden. Ik heb in het doosje een zakje chocolaatjes gedaan die ik mee kan nemen als cadeautje met oudejaarsavond voor de gastheer en gastvrouw. 


En we hebben natuurlijk ook een winnaar gekozen uit alle deelneemsters en dat is geworden:

Ann Brebels


Ann graag even je adres sturen naar joyce.martens@noortje-design.nl en dan zorgen we dat je een leuk pakket Dutch Doobadoo producten toegestuurd krijgt!

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met dit ideetje. Fijn dat jullie er allemaal weer bij waren!

   

3 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk alleen jammer dat ik niet mee kon doen want ik zit niet op facebook. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Clarification post! I really like and appreciate your efforts, thank you for sharing useful knowledge about blog strategy I heard I like
    Thai Boxingt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Ook goed voor een verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen