Pagina's

woensdag 7 december 2016

Dutch Doobadoo Demodag - Noor & Zo

Kijk eens hoe geweldig leuk de nieuwe Dutch Doobadoo lijn is. Het thema is "Bakces with Love". Ik ben er zo weg van! 


Het papier wat ik gebruikt heb is van Echo Park en heet "Birthday Wishes". Een lijn met vrolijke kleuren. Er is een leuk pakket van papier met stickers of losse vellen. 

BDG85016 Echo Park Collection Kit - Birthday Wishes470.713.021 Dutch Doobadoo Box Art French Fries

Als eerste Dutch Doobadoo mal de Box Art mal "French Fries". Deze heb ik getekend op wit cardstock en uitgeknipt zo ook uit het designpapier. Daarna lekker gepimpt met bloemen en bladeren.


De tweede Card Art vorm is deze gave schort. Deze kun je leuk pimpen met lint en stansen.

470.713.616 Card Art Apron6002/0465 Afternoon Tea Theelepel + Vorkje

Natuurlijk ook bij dit project bloemen en bladeren. Het leuke bestekje is van Noor! Design en komt uit de "Afternoon" Tea serie.


Her en der nog wat vlinders en plakparels om het geheel af te maken.


Als laatste de mixer, is het geen schatje! Toen ik er aan begon wist ik even niet zo goed wat ik mee zou doen. Maar toen ik eenmaal bezig was werd ik helemaal verliefd op deze Card Art mal!


De tekst stempel met de cupcake vond ik er super leuk passen. Net als de bloemen, bladeren en vlinders.


Zo heb ik met deze gave papierlijn een leuk set gemaakt. Daar word je toch helemaal happy van!


Nu leek het Jolanda en mij wel eens leuk om de Dutch Doobadoo demodag te organiseren met deze leuk lijn.


Deze zal zijn op vrijdag 9 december. De koffie met een lekkere cupcake staat voor je klaar. Kom je gezellig deze mooie collectie bewonderen?

Wie weet tot dan! En ik wens jullie allemaal een geweldige dag!


1 opmerking:

  1. Wat een geweldige modellen! Ziet er superleuk uit en ga ze snel bestellen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen