Pagina's

zondag 2 oktober 2016

Together

Hallo blogvrienden,

Dutch Doobadoo heeft weer een hele mooie MDF set uitgebracht en laat ik nou heel graag MDF pimpen! Deze set heb ik niet in zijn geheel gebruikt. Er hoort ook nog een eekhoorn bij. Deze heb ik deze keer weg gelaten want dat kan ook natuurlijk.


Ik heb het MDF eerst beplakt met papier uit een blok van Noor! Daarna kan het versieren beginnen!


Ik heb Paper Art er bij gebruikt want dit vel heeft veel leuke diertjes die er bij passen. Ik heb deze wit gelaten maar je kan Paper Art natuurlijk ook makkelijk op kleur brengen met inkt of andere kleurmiddelen.


Het lieve afdrukje is een stempeltje van Dreamerland Crafts.


De leuke labeltjes uit de papierset heb ik ook gebruikt. Hierop zie je hele leuke lieveheersbeestjes die ook uit het nieuwe vel Paper Art van Dutch Doobadoo komen.


Zitten ze hier nou niet lief samen?


Fijne dag allemaal!

2 opmerkingen: