Pagina's

zaterdag 15 oktober 2016

Happy Birthday

Goede dag allemaal.

Wat toff dat je hier een kijkje kom nemen.  Vandaag heb ik een mannen tag gemaakt voor jullie


Voor de vorm van mijn kaart heb ik Dutch Doobadoo Shape Art Frames Label XL 470.713.138 gebruikt. 


Ik heb de middelste maat genomen uit zwart en wit cardstok. Voor de kleinste maat heb ik een velletje uit papier blok Noor! design Tough Textures.


Wat is tie gaaffff de nieuwe gears stans, ik ben er weg van. Zo stoer voor je mannen kaartjes,een echte aanvulling! Door er een ander kleur cardstok er achter de klok te plakken komen de gears zo mooi over.


Bedankt voor jullie bezoekje hier. Ik hoop dat ik jullie heb geïnspireerd met deze tag. Want tja mannen kaarten blijven bij sommige een groot probleem om te maken!

Lieve groetjes, 

3 opmerkingen: