Pagina's

vrijdag 28 oktober 2016

Bruidspaar, van Harte!

 Hallo allemaal,

De juffrouw van mijn jongste zoon ging trouwen, Mij werd gevraagd of ik dan een kaart wilde maken. Natuurlijk wilde ik dat. En dan is natuurlijk de Shape Art Hart hier heel geschikt voor.


Neem de grootste maat over op wit cardstock. Doe dit nog een keer en dan een aantal maten kleiner. Neem daarna de mal 2 x over uit designpapier (een maatje kleiner dan die van het cardstock). 

Dutch Shape Art Heart
470.713.113


Plak het designpapier op het cardstock en leg het kleine hart op het grote hart.


Rechts achter het kleine hart heb ik een Noor! Design hart geplakt en hierop nog een Vintage Flourishes duifjesmal met hart. Daarna heb ik 2 banners in 2 verschillende maten gestanst en op elkaar geplakt (alleen aan de uiteindes). Op de onderste banner heb ik aan de buitenkanten een pareltje geplakt.


Bovenaan links en op de bloemetjes heb ik ook nog pareltjes gemaakt met de Dutch Doobadoo Pearl Pen White.

Dutch Doobadoo Pearl Pen White
870.003.010
En ja, dan mag een bloementoefje natuurlijk niet ontbreken. Onder de bloemen heb ik een swirl van Noor! Design geplakt. Daarboven op bloemen en tussen bloemen en swirl nog een parelsnoertje.


En ook in deze Vintage Flourishes bloemetjes van Noor! Design weer een pareltje geplakt.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,

1 opmerking: