Pagina's

donderdag 25 augustus 2016

My Little Sailor

Wat zijn ze leuk he de Shape Art vormen van Dutch Doobadoo. Aan deze was ik nog niet toegekomen en nu met de Sketch Challenge is het een mooi gelegenheid om deze te gebruiken.


Ik heb designpapier van Maja Design gebruikt, toepasselijk bij dit thema.

470.713.132 Shape Art Label Eurolock

Het plaatje heb ik verwerkt op een stans van Noor! Design. Deze past perfect in het frame en bij het thema van het designpapier.


Ook de Noor! Design stans van de wereldbol vond ik toepasselijk. Een leuke stans die je kunt combineren met inkt.

6002/0504 Life is a Journey

Er zit ook een kompas bij. Deze heb ik bovenaan de kaart verwerkt. Gaaf zijn ze he?

 Onderaan nog de Notebook stans, echt een stans die niet kan ontbreken in je collectie omdat hij bij elke gelegenheid past. En dan nog het vintage flourish touw.

6003/0058 Noor! Design Vintage Flourishes Zeilknoop

Lijkt het je leuk om ook nog met de challenge mee te doen? Kijk dan hier wat je er voor kan doen,


Dat was het voor vandaag. Ik wens jullie en fijne dag en tot snel!


2 opmerkingen: