Pagina's

dinsdag 30 augustus 2016

December

Hallo allemaal,

Vandaag ben ik in winterse sferen... Ik moet er eerlijk gezegd nog niet aan denken hoor, december. koud weer, korte - donkere dagen ...  Ik ben nu nog even aan het genieten van onze vakantie. Vind ik veel leuker !



Ik heb deze keer de nieuwe 3-luik van Dutch Doobadoo gebruikt. Op de linker label heb ik de ijskristallen cirkel van Noor! Design verwerkt. In het midden heb ik het woordje "December" van Noor! Design geplakt. Het plaatje heb ik passend gemaakt achter een ovale mal van Noor! Design.
Aan de onderkant heb ik nog de mooie kerstster van Noor! Design gebruikt, deze hoort bij de One of a Kind - Kerstset hert.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art - Frames Ornament

Aan de rechterkant heb ik een stuk ribbelkarton gebruikt. Hierop een papieren kleedje en een vulpen. Op het plaatje heb ik nog een sneeuwvlok van Noor! Design geplakt. Her en der heb ik weer wat accenten aangebracht met witte Gesso van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Verder heb ik nog een stukje kant verwerkt en een heel klein stukje touw. Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Ik ga nog even genieten van mijn vakantie.

Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !


2 opmerkingen:

  1. Nee, ik moet ook nog even niet aan de winter denken, maar deze kaart is wel prachtig hoor! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kaart vind ik prachtig! Maar inderdaad nog even niet aan de winter denken, nog geen zin in hoor. Geniet maar heerlijk van je vakantie.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen