Pagina's

dinsdag 19 juli 2016

Love

 Hallo allemaal,

Vandaag heb ik dit Love kaartje voor jullie. Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Butterfly gebruikt. Echt zo'n gave mal dit!


De mal heb ik op rose cardstock gelegd en omgetrokken met een potlood. De rillijnen ril ik alvast met de rilpen. Let op dat je ook de lijn bij de vlinder rilt. De mal heb ik uitgeknipt. Daarna de mal op het designpapier gelegd en overgenomen. 

Card Art Butterfly
470.713.598

In het middelste vlak heb ik op een stuk ribbelkarton een plaatje geplakt. Ook uit de serie Botanical Rose Garden. Linksboven  nog een klok uit dezelfde serie.


Op de linkerhelft heb ik de Mask Art Butterfly gelegd. Met een dauber en witte inkt heb ik de vlindertjes gestempeld.

Dutch Doobadoo Mask Art Butterfly
470.741.003


Dutch Doobadoo Paper Art Text Balloon
472.948.040

 Bovenaan zie je nog de superleuke Paper art Text Balloon. 


Op de rechterkant heb ik een strook met rozen geplakt. Deze komt ook uit de Botanical Rose Garden collectie.

Dutch Doobadoo Paper Art Butterflies
472.948.007

En uiteraard mochten de Paper Art Butterflies niet ontbreken.


Zo ziet de kaart eruit als die gesloten is. Op de beide vlinderhelften heb ik nog een vlinder geplakt. Deze is van Noor! Design. Voordat ik het designpapier op de vlinder plakte, heb ik eerst nog een stuk lint geplakt tussen cardstock en designpapier.


En zo ziet hij er helemaal plat uit. Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren.  Ik wens je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer.

Liefs,

1 opmerking:

  1. Prachtige kaart! Deze vlindermal is ook één van mijn favorieten! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen