Pagina's

vrijdag 10 juni 2016

Hello

Hallo blogvriendinnen

Vandaag een echt zomers kaartje voor jullie. Het kaartje is gemaakt met een nieuwe mal van Dutch Doobadoo. Wat een leuke strandbal toch?


Eerst heb ik de mal omgetekend op wit cardstok. Daarna heb ik de 2de vorm getekend op het blauwe ruitjes papier. Als laatste heb ik met het gele papier banen gemaakt op de bal.


Het lieve meisje is een digi van Mo Manning en heb ik ingekleurd met ZIG markers. Ik kleur er zo graag mee.


Dan als laatste nog de leuke nieuwe tekstballonnen gebruikt. Altijd leuk voor een bijpassende tekst.

  

Dat was het weer voor vandaag. Allemaal een fijne dag en tot de volgende keer.
liefs Anke

1 opmerking:

  1. Wat een schattige kaart en deze nieuwe mal van Dutch Doobadoo is ook weer geweldig, vooral met zo'n strandtafereeltje! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen