Pagina's

vrijdag 6 mei 2016

Voor jou Verhaardag!

hallo blogvriendinnen,

Wat is er weer een prachtige shape mal van Dutch Doobadoo! Ideaal om kaartjes mee te maken. Eerst heb ik de buitenste vorm overgetrokken op cardstok en uitgeknipt


Daarna heb ik de tweede vorm overtrokken uit designpapier en nog een keer uit 2 maatjes kleiner. Dat gaat heel makkelijk en is zo gedaan.


Het stempeltje van Wildrose heb ik ingekleurd met Zig en Sennelier. Toen ik het inkleurde had ik nog niet zoveel kleurtjes. Maar super leuk zo samen.


Ik hoop dat jullie mijn kaartje leuk vinden en tot de volgende keer!


Fijne dag nog gewenst!

4 opmerkingen:

  1. Wat een liefie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart,lekker zoet.Ik lig alleen in een deuk om de titel,ik weet wat je bedoeld,maar zo geeft het wel een hele andere reden om een kaartje te sturen hihihi.Fijne dag nog en groetjes Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldige kaart, erg lief! De stempel vind ik zo leuk!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen