Pagina's

zaterdag 5 maart 2016

It's Spring

Welkom hier gezellig dat je hier bent. Vandaag een lente kaartje wat ik onlnags gemaakt heb.


Als basis van de kaart heb ik een Dutch Doobadoo shape art mal 470.713.111 gebruikt. Ik heb de kaart opgewerkt met 3 lagen papier.  Wit en kraft cardstock en design papier.


Als design papier heb ik een vel genomen uit Budding Spring 6011/0314. Randjes van papier beinkt met Walnut stain van Distress inkt. Dit geeft altijd zo'n leuk effect!


Ook weer div snijmallen gebruikt want die mogen niet ontbreken. De tekst komt van een paper art vel 472.948.037 van Dutch Doobadoo. Ook de schattige eendjes staan op het vel.


Omdat het papier is kan je het ook met verschillende materialen zelf op de gewenste kleur maken. Bijvoorbeeld met distress inkt of panpastel.


Bedankt voor jullie bezoekje hier aan ons blog. Ik hoop dat jullie zelf ook lekker aan de slag gaan na het zien van dit kaartje.
Wens jullie nog een hele fijne dag!

Lieve groetjes,

1 opmerking:

  1. Super mooie leuke kaart !Wat een prachtig model nog eentje voor op mijn verlanglijst .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen