Pagina's

maandag 21 maart 2016

In my Garden

Hallo blogvriendinnen,

Op het blog heb ik deze shadowbox van DutchDoobadoo nog niet laten zien. Hij is al wel te zien geweest op facebook. Dus ook hier wil ik hem met jullie delen.


Eerst heb ik de shadow box nummer 2 geverfd met chalkverf in een lichte groen. Daarna met donkergroen erover heen gesponsd. Toen met een mask en DutchDoobadoo pasta bloemetje gemaakt op de rand.


De achterplaat beplakt met papier. Niet in kleine stukjes maar in 1 keer. daarna in elkaar gezet en dan kan het grote pimpen beginnen!


Wat plaatjes geknipt en hebbedingetjes gezocht uit mijn voorraad. Altijd leuk toch?


Een mooie bloementoef mag natuurlijk ook niet ontbreken. Met de Mask van Dutch Doobadoo en structuur pasta maak je er de mooiste vormen op.


Ik werk ontzettend graag met de Structuurpasta van Dutch Doobadoo. Deze werkt fijn en geeft een mooie laag. 

460.440.210 MDF Shadow Box 2

Gezellig dat je even langskwam. Tot de volgende keer!

liefs Anke

2 opmerkingen: