Pagina's

zondag 13 maart 2016

Home Sweet Home

Gezellig dat jullie hier weer een kijkje komen nemen. Vandaag heb ik al een creatie gemaakt met een nieuwe Dutch Doobadoo mal Dutch Doobadoo Oval 470.713.304.


Design papier wat ik heb gebruikt komt uit  Noor`s Favourites 6011/0710


De leuke steentje komen van de een vel soft board van Dutch Doobadoo Loose Bricks 478.007.014.


Dit kun je met elk gewenst materiaal nog bewerken.



Ik heb ze aan de randjes bewerkt met distress ink. Zo krijg je een beetje oudere look.


Om dit winters tafereeltje compleet te maken heb ik met de  Dutch Doobadoo Pearl Pen 870.003.010 hier en daar nog een groepje pareltjes gemaakt. Zo lijkt het net op kleine sneeuwvlokjes.




Voor de liefhebbers ik heb deze digi van Mo Manning ingekleurd met
 'l Aquarelle van Sennelier en Distress inkt.
Haren en broek: 205
Honden: 443 en 705
Rood: 689
Bontkraag jas: 704

Ben jij ook in het bezit van deze pop-up mal maar zou je graag meer willen zien hoe je het beste kunt werken met deze mal. Janet heeft er een filmpje van gemaakt Kijk hier maar eens

Fijne dag allemaal!
Lieve groetjes, 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten