Pagina's

donderdag 31 maart 2016

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Deze ronde laat ik een enveloppe met tag zien. Heel leuk om bij een cadeautje te doen. Voor de basis heb ik Kraft gekozen. Dat vind ik wel toepasselijk bij een label.

Op de enveloppe heb ik een stukje designpapier geplakt. Daarop heb ik een ronde  gestanste mal geplakt. Deze heb ik wel doorgeknipt zodat hij boven en onder mijn 3D afbeelding uitsteekt. Toen mijn 3D tafereeltje erop geplakt.


Op de tag heb ik ook designapier geplakt. Daarop een halve doily aan de zijkant. Daarop een plaatje en een tekstlabel.

Bovenaan een jutelintje en parelkettinkje. Hierop een jute strik.  Een takje gestanst en dit met bloem boven aan de tag geplakt. Dit steekt er mooi bovenuit als je de label in de enveloppe steekt. Zo heb je eigenlijk in een handomdraai een heel persoonlijk kaartje aan je cadeautje.

Dit is de enveloppe mal die ik heb gebruikt:


Tot de volgende keer!

2 opmerkingen:

  1. Hello everyone.  I want to share my amazing experience with the great spell caster Dr Mark my husband was cheating on me and when I found out we had a fight which lead him filling for a divorce I cried and fell sick when I was searching about love quotes online I saw people talking about Dr Mark and his great work whose case was similar to mine they left his contact info I contacted Dr Mark and he told me not to worry that after 24 hours he will cancel the divorce and my husband will be back to me after I did everything he asked me to do to my greatest surprise the next day evening it was my husband he knelt down begging me to accept him back, thank you once again Dr Mark you are indeed a blessing to me he can also help you. contact Dr Mark through his email address on: blessedlovetemple@gmail.com
    He cure all kinds of sickness or diseases such as: HERPES VIRUS LASSA FEVER GONORRHEA HIV/AID

    BeantwoordenVerwijderen