Pagina's

dinsdag 29 maart 2016

Friends are Flowers


 Hallo allemaal,

Het wordt nu toch wel eens tijd dat we de winter achter ons laten en van het voorjaar kunnen gaan genieten. Weer de tuin in, alles weer netjes maken in de tuin, de vogeltjes zijn in ieder geval al druk bezig met hun huisjes, dus kom maar op met dat mooie weer.



Ik heb de ticket van Dutch Doobadoo gebruikt en heb geprobeerd en een voorjaarstintje aan te geven.  Ook de tekst, alleen heb ik er aparte woordjes van gemaakt, de randjes beïnkt en daarna verspringend opgeplakt.

 Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art frames ticket A5

Op de linker ticket heb ik een klein papieren kleedje gebruikt.  Achter de bovenste tag heb ik de randborder mal van Noor! Design gebruikt. Op de tag heb ik de gieter van One of a Kind Spring set geplakt. Het takje en de bloemetjes horen ook bij deze set van Noor! Design. Op de middelste ticket heb ik eerst een stuk ribbelkarton van Joy! Crafts geplakt. Deze heb ik bewerkt met een beetje witte gesso. Het plaatje heb ik passend geknipt op een ovale mal van Noor! Design. Hierachter heb ik nog een stukje verbandgaas verwerkt. Hierlangs heb ik een takje en bloemetjes gedaan, ook deze hoort bij de One of a Kind set.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml

Op de rechter ticket heb ik het plaatje gemat op een stukje kraft karton, hierbij heb ik weer de randmal uit de serie No end Borders gebruikt. Hierbij heb ik het stiksteekje weer aangezet met de witte marker. De schep, bezem en vlinder horen weer bij de One of a Kind set. Deze set is echt zo veelvuldig te gebruiken, zoveel keuze op de sheet, echt super gaaf ! Aan de bovenkant heb ik nog wat raffia, lint en een bloemetje gedaan.


Ik hoop dat ik jullie met deze ticket weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

3 opmerkingen:

  1. Wundervolles design und tolle Farben. Die Anordnung der Stanzteile und der restlichen Deko finde ich sehr gelungen, klasse gemacht.
    Liebe Grüße Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart mooi plaatje heel mooi geheel !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen