Pagina's

maandag 7 maart 2016

Enjoy the Day

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie een drieluikje zien dat ik gemaakt heb met de Shape Art Tickets. Het leuke van deze tickets is dat je zelf kunt bepalen hoeveel tickets je aan elkaar doet. Al maak je er een hele Harmonica van.


Ik heb er dus drie gekozen. Aan de standaard twee tickets heb ik er eentje aangeplakt. Dat kan heel makkelijk omdat er een plakrandje aan zit. Als eerste heb ik dus de basis gedaan met aan de bovenkant een Kraftrandje. Alle randen bewerkt met distressinkt. 


Daarna heb ik een maatje kleiner cardstock genomen in bijpassende kleur bij het Designpapier. Het Designpapier nog een maatje kleiner uitgeknipt. 


Op het middelste paneeltje met ik een rondje van jute geplakt met daarop een gestempeld maandblaadje Februari. En daarop de datum omcirkeld van de desbetreffende dag. Daaronder een banner geplakt met de naam van de jarige. Dat zijn letterstempels die ik uitgeknipt heb.


Je kunt dus eindeloos variëren met deze Shape mal. Ik ga deze vast en zeker vaak gebruiken.


Ik wens jullie een hele fijne dag!

1 opmerking: