Pagina's

dinsdag 15 maart 2016

Dutch Doobadoo Bloghop - Gesso

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.


Het werken met zwarte gesso is eens wat anders dan een kaart maken. En op welke manieren je het dan toe kan passen willen we dan toch eens even met jullie delen!

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 15 maart t/m 18 maart 2016 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!

Monique



Joyce

Heel veel plezier bij het hoppen!

31 opmerkingen:

  1. 4 hele mooie creaties heb ik kunnen bewonderen met de zwarte gesso en ga dit ook eens toepassen.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekker meegehopt en wat een 'black beauties'...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave projecten met de zwarte gesso. Dat je dat er allemaal mee kan doen. Schitterend.
    groetjes Joke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie creaties zijn er weer gemaakt, wat je allemaal kan maken laat wat er ieder keer weer bedacht word.
    Groeten Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie creaties zijn er weer gemaakt, wat je allemaal kan maken laat wat er ieder keer weer bedacht word.
    Groeten Rikie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bij iedereen gekeken en zoveel mooie dingen gezien.
    Verdient navolging.
    Groetjes, Thea.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben bij iedereen langs geweest,wat een prachtige voorbeelden supermooi om te zien!
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een effect met dat zwarte gesso. Erg leuk.
    Ik heb de witte gesso van dat merk en....perfect, is niet eens gaan beschimmelen als ik de gessopasta tijdje niet bebruikt. Helemaal goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooo...Ik kom hier weer...net het blogrondje gedaan. Het blijft een pracht van een team, hoor?
    Alles ziet er super knap eruit. Iedereen heeft echt haar best gedaan op deze projectjes met dat zwarte gesso. Zo kan je toch ook zien wat je er mee kan doen want de kleur zwart staat soms niet op mijn lijstje.
    Zwart is zo zwart, begrijp je. Maar hiermee blijkt toch dat je mooie fleurige werkjes kan maken.
    Iedereen van het team, mijn complimenten. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super creaties! Ik vind dat je je projecten er een heel stoer uiterlijk mee kan geven. Wist niet dat dat kon met zwarte gesso. Echt weer inspiratie opgedaan! Super gedaan allemaal! 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Rondje gemaakt en veel wijzer geworden. Gave technieken allemaal. Prachtige voorbeelden. Toch eens een keer uitproberen die zwarte gesso. Dat komt vast goed van pas tegen Halloween voor mij ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Blog rondje .....
    Wat een prachtige creaties allemaal !
    Heel veel bijgeleerd heel leuk hoe alles word uitgelegd zeker iets om zelf uit te proberen.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat was een super-blogrondje!!
    Ik heb vorig jaar al een potje zwarte gesso gekocht,maar tot nu toe nog niet gebruikt.Al die ideeën en SOl's , hihi. Deze bloghop geeft me hele leuke ideeën om toch tijd vrij te maken, voor mijn zwarte potje.
    Thanxxx, groetjes Dorien Adema

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig blogrondje! Super creaties allemaal, ga het zeker ook eens uitproberen! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn ronde bloghoppen zit er op, wat een mooie ideeën, erg variërend!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn ronde bloghoppen zit er op, wat een mooie ideeën, erg variërend!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke bloghop was dit. Ik wist wel dat zwarte gesso bestond maar had nooit een idee wat je ermee kon doen. Nu wel dus haha...Wat is dat een gaaf spul zeg, zeker in combinatie met Inka Gold. Volgende beurs maar eens kijken of ik zwarte gesso op de kop kan tikken. Bedankt voor alle ideetjes, was leuk om die verschillende toepassingen te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Overal geweest. Ik heb zwarte gesoo en ik heb er nog niet zo heel veel meegedaan. Weer inspiratie gekregen om wat er mee te doen.
    Bedankt!
    Gr Tanja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Super voorbeeldjes! Lijkt me leuk om ook eens te kunnen testen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke Bloghop die weer voor verrassingen heeft gezorgd en het Team heeft weer verschillende technieken laten zien. Superleuke voorbeelden en de ideeën stromen weer door mijn hoofd, dus bedankt voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een super mooie creaties hebben de Dames weer gemaakt. Zelf heb ik ook zwarte Gesso maar nog niet gebruikt omdat ik niet wist wat ik er mee kon doen dus dit is voor mij weer heel erg inspirerend.

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  21. Hallo wat een geweldig leuke bloghopronde was dit weer .
    Zo super om te zien wat de mogelijkheden zijn met zwarte Gesso.
    Bedankt weer allemaal en tot de volgende keer maar weer.
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Niet te geloven dat je met 1 product zo,'n diversiteit aan prachtige projecten kunt maken!!!! Top gedaan dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Niet te geloven dat je met 1 product zo,'n diversiteit aan prachtige projecten kunt maken!!!! Top gedaan dames.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Net even gehopt langs alle blogs. Wat kun je leuke dingen maken met zwarte Gesso!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zoals gewoonlijk echt weer super creaties dames. Ik ben ook zo gek op zowel de zwarte als de witte gesso. Jullie hebben me toch weer nieuwe ideeën gegeven hoe ik de gesso ook nog kan verwerken. Bedankt daarvoor. Groetjes, Thera

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Langs alle dames gehopt en overal een reactie achtergelaten. Wat laten ze weer duidelijk zien hoe veelzijdig dit produkt gebruikt kan worden.
    Dank jullie allen voor de inspiratie

    Groetjes
    elly

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een prachtige creaties zijn er gemaakt met het product gesso,
    en zo veel dingen kan je er mee doen, ik heb zelf ook de zwarte gesso zoveel gebruik ik het nog niet. maar na dat ik deze mooie creaties heb gezien. heb ik toch wel zin om iets uit te proberen.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Heb langs alle dames gehopt en wat een geweldige en verschillende projecten met de zwarte Gesso. Jullie hebben mij echt op ideetjes gebracht, dus....naar de bouwmarkt...zwarte Gesso...en Inka Gold...en dan heerlijk proberen!!
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. de hops zitten erop. Joyce die van jou vind ik het leukste, eigenlijk omdat het zwart bijna NIET meer te zien is ;). En het kleurenpalet is schitterend. Gr. Miriam

    BeantwoordenVerwijderen