Pagina's

zaterdag 19 maart 2016

Care for some Coffee?

Goedemorgen allemaal,

Ik heb vandaag weer een nieuwe creatie voor jullie. Als basis heb ik een nieuwe shape art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.


Een heel mooi model en uitermate geschikt voor de nieuwe vierkante mallen van Noor! Design.

Dutch Doobadoo - Dutch Shape Art frames Medal

Ik ben begonnen met wit karton, hierop kraft karton en vervolgens hier het designpapier op geplakt. Al het kraft karton heb ik een beetje bewerkt met witte Gesso van Dutch Doobadoo.

Dutch Doobadoo - Gesso White 250 ml


Aan de bovenkant heb ik de rand met kopjes van Noor! Design geschoven. Links heb ik een bloementoefje gemaakt met hierbij een takje en de filmstrip van Noor! Design. In het midden van de kaart heb ik nog een stukje ribbelkarton van Joy! Crafts gedaan met hierop een stukje kant. Aan de rechterkant nog een label met hierop een strikje, gemaakt van touw.


Ik hoop dat ik jullie weer een beetje heb kunnen inspireren. Alvast bedankt voor je bezoekje en tot de volgende keer !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten