Pagina's

maandag 14 december 2015

Dancing in the Snow

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met het Mdf set. Heel erg leuk zijn de hertjes. Voor het Mdf set heb ik het papier van Studio Light, Winter  Memories gebruikt. Erg gaaf papier.


Ik heb de achterkant van de bomen en de hertjes eerst geverfd en daarna beplakt met het designpapier.


Op de bomen heb ik de ster van Noor!Design geplakt en op de kleine boom het woord "Winter", ook van Noor!Design gebruikt.Op de grote boom heb ik "Snow" geplakt. Dit komt van een uitdruk 3d vel van Studio Light.


Op de bomen heb ik Foam Ball Glay gebruikt.Op de ovalen onderplaat heb ik mos, dennenappels ,besjes en nog wat sneeuw geplakt.


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer.

Groetjes Ina

1 opmerking: