Pagina's

zaterdag 21 november 2015

Snowflakes are Winter's butterflies

Deze keer ben ik aan de slag gegaan met de MDF Shadow Box. Ik heb het designpapier van Pion gebruikt. De plaatjes zijn daar ook van.


Eerst heb de box geverfd. Met de kleuren blauw, wit en bruin. Ik heb alles een beetje door elkaar gemengd en ben aan de slag gegaan.


Ik heb verschillende onderdelen van Kraft Art vel Christmas gebruikt en de 
randen wit gemaakt.


De bomen heb ik uitgestansd met een mal van Spelbinders.


De bloemen zijn van Magnolia. Ik heb verschillende bloemen uitgestanstd en opgebold en met een brad vastgezet. Onder de bloemen het takje van Noor! Design
gebruikt.


De randjes op de Shadow Box zijn ook van Pion Design. Op de randen en onder de plaatjes Foam Ball Clay glitter gebruikt.


Ik vond het erg leuk om de Shadow Box te maken. Ik wens jullie nog een fijne dag en tot de volgende keer!

  Groetjes Ina



Geen opmerkingen:

Een reactie posten