Pagina's

maandag 26 oktober 2015

North Pole Postage

 Hallo allemaal,

Vandaag ben ik voor jullie aan de slag gegaan met de supergave MDF Shadow Box. Je kunt er zoveel kanten mee op. Je kunt er een hele persoonlijke box van maken met bijvoorbeeld foto's. 


Maar met Kerst in het vooruitzicht, heb ik er een Kerst box van gemaakt.


De MDF Shadow Box bestaat uit 2 delen. 


Ik heb eerst beide delen zwart gemaakt met de Dutch Doobadoo zwarte gesso. Van de plaat heb ik alleen de rand zwart gemaakt. Er wordt toch een groot vel designpapier overheen geplakt. Het designpapier dat ik gebruikt heb is het Maja Design kerstpapier van vorig jaar.


Nadat de zwarte gesso opgedroogd was, ben ik begonnen met het oppimpen. In de rechterhoek heb ik een paar sterretjes aangebracht met de Mask Art Stars en de Dutch Doobadoo Structuurpasta.


Daarna heb ik de zwarte randen bewerkt met Inka Gold Silver. 


Rechtsonder in de hoek heb ik structuurpasta gesmeerd en daarna ijskristal erover heen gestrooid.


De tekst North Pole Postage komt van het Kraft Art vel Christmas. Dit heb ik zwart gemaakt met een copic.  Verder heb ik het geheel nog opgepimpt met Noor! Design stempel en mallen, wat kerstversiersel, en foamball clay.




Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. Heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor!
Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!
Liefs,


2 opmerkingen: