Pagina's

donderdag 13 augustus 2015

Zomer

Als je de leuke mdf slippers ziet krijg je gelijk zin in de zomer. Ik loop erg graag op slippers dus deze creatie is helemaal in mijn straatje


Ik heb er weer een gezellig tafereeltje van gemaakt door de slippers te bevestigen op 1 van de handige basis mdf vormen. Deze keer heb ik gekozen voor de ovale basis vorm.

460.440.007 Dutch Doobadoo MDF Art Essentials ovaal

Deze vormen zitten in de Dutch Doobadoo Essentials collcetie. ideaal toch!


Vrolijk zomers papier heb ik gebruikt en natuurlijk eenvoudig vastgeplakt met de Dutch Doobadoo alleslijm. Rond alle randjes ben ik gegaan met de witte gesso om het een beetje een shabby uiterlijk te geven. Verder nog afgewerkt met vrolijke bloemetjes, wat 'gras' en een aantal pareltjes.

460.440.160 Dutch Doobadoo MDF Pair of FlipFlops

Ik hoop dat ik jullie weer heb weten te inspireren om ook met deze mooie producten aan de slag te gaan.

Liefs


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten