Pagina's

vrijdag 28 augustus 2015

Pocket Letter La Provence

Hallo allemaal,

Leuk dat je weer even langskomt. Ik wil jullie vandaag graag weer wat nieuws laten zien, en namelijk een Pocket Letter. Zijn jullie al bekend met deze nieuwe hype? Wat het is, hoe het werkt, wat het doel ervan is.... dit alles laat ik jullie zien in mijn nieuwe vlog dus bekijk snel het filmpje:

Als basis voor deze Pocket Letter heb ik de nieuwe lijn van Studio Light gebruikt genaamd La Provence.


Dit alles heb ik natuurlijk gecombineerd met materialen van Noor! Design en Dutch Doobadoo. Achter het ingekleurde Magnolia stempelafdrukje zie je de stansmal Pergola uit de collectie Garden. Je kunt het frame los stansen van de klompjes.


Op mijn Pocket Letter heb ik ook boekpapier gebruikt. Dit is leuk als achtergrondjes. Maak van een stukje boekpapier van 5 x 5 cm ook eens een rolletje, en knoop hier een koordje omheen. 


Dutch Doobadoo heeft leuke stansvellen met labels van kraft met daarop allerlei leuke teksten. Ze zijn er in zowel nederlandse als engelstalige uitvoeringen, ook ideaal voor op Pocket Letters. 


De puzzelstukjes zijn ook van Dutch Doobadoo en komen uit een Dutch Softboard Art vel. Ook ideaal om te gebruiken.

Laat bij het maken van een Pocket Letter je fantasie de vrije loop.... heel veel kaartenmaakspulletjes die je al hebt kun je dus gebruiken!

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten