Pagina's

dinsdag 11 augustus 2015

Outside

Hallo allemaal,

In onze Facebook groep kwam de vraag of er voorbeelden waren met de Mask Art Clouds. Er staan wel voorbeelden op Pinterest met deze mask. Maar natuurlijk wilde ik er zelf ook wel één maken. En dit is mijn voorbeeld geworden:


Voor de basis heb ik de Shape Art Flower 4 Petals gebruikt. Een hele gave shape art, die lekker groot is en dus ook veel op kan.


De mask heb ik op fluweelkarton gelegd en daarna met Pan Pastel de wolken gemaakt. Ik heb hiervoor grijs gebruikt en nog 2 kleuren blauw (licht- en donkerblauw). Aan de bovenkant wat lichter en naar onderen donkerder gemaakt. Na het inkleuren de wolken gesprayd zodat de PanPastel niet meer afgeeft.


En ja, ook nu geen kaartje zonder die leuke Paper Art vlinders.

470.741.001 Dutch Doobadoo Mask Art Clouds

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen inspireren. En heb je een vraag of zoek je een voorbeeld met een Dutch Doobadoo product. Vraag het gerust en wij helpen je graag verder!

Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!
Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten