Pagina's

maandag 6 juli 2015

Workshop Boekkaart - Hobbyvision

Vandaag laat ik jullie deze zomerse creatie zien. Ik heb van de Shape Art mal boek een maritieme creatie gemaakt. Het papier en de stansvellen zijn van Studio Light, de Summer at the Beach serie. Ik vind hem echt super gaaf!


Als eerste ben ik begonnen om de Shape Art mal boek na te tekenen op Kraft cardstock en daarna op designpapier van Studio Light. Ik heb het papier een beetje bol opgeplakt en ook her en der ingescheurd voor een rommelig effect.

470.713.112 Dutch Doobadoo Shape Art Book

Langs de randen heb ik weer lichtjes gestempeld met wat Bits & Pieces stempels van Crealies. Hiervoor heb ik de Memento Desert Sand voor gebruikt.


Hier een close-up, ook heb ik nog wat tickets achter de bladzijde gestopt.n Aan het jute touw heb ik een ankertje gehangen, deze heb ik gemaakt met de stansjes uit de Seashore lijn van Noor! Design.


Aan de linkerkant heb ik nog het stuurwiel van Noor! Design verwerkt achter een bladzijde en het malletje met het rastertje van Mery's. Ook de zeemeeuw is gemaakt met een malletje van Noor! Design.

Lijkt het je leuk om deze boekkaart ook te maken? Meld je dan gezellig aan voor de workshop op donderdag 9 juli.


Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten