Pagina's

woensdag 22 juli 2015

Uiltje

Goedemorgen allemaal,

Ik ben gisteren aan de slag gegaan met de nieuwe Dutch Card Art uil die vanaf volgende week in de winkels zal liggen en ik moet zeggen: ik ben verliefd!


Deze nieuwe mal komt ook weer in de serie Dutch Card Art mallen, kaartmallen die je eenvoudig over kunt trekken met potlood en uit kunt knippen.


Je kunt deze uiltjes ook prima gebruiken voor een kindertraktie voor bijvoorbeeld op school. Omdat het een dubbele kaart is kun je er bijvoorbeeld een plakje Peijnenburg tussen steken.

Ik hoop dat jullie deze mal weer net zo leuk vinden als ik zelf.
Veel plezier ermee gewenst!

Liefs,
Jolanda

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)





3 opmerkingen:

  1. Schattig uiltj leuk papier
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk en schattig uiltje.

    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kijk dan toch wat een liefie.
    Deze mal heb ik direct boven aan mijn wishlist gezet.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen