Pagina's

zondag 5 juli 2015

Snow Princess

Hoi allemaal,

Deze leuke ijskristal kaart heb ik voor ons nichtje Dewi gemaakt die 23 mei jarig was. Ze is gek van Frozen dus een thema kaart voor haar gemaakt, en ze was er gek van .

De Snow Princess is van de Papernest Dolls , ik heb haar gekleurd met distress inkt en rondom wat sterren gestempeld met een stempel van magnolia. Een 3 paperclipje zit vast aan het afdrukje, want ze is 3 geworden.


Ik ben als eerst op het donker blauwe cardstock het Shape Art Snowstar van Dutch Doobadoo uitgetekend. Met twee verschillende design papier van Studiolight de Snowstar opgebouwd, waar tussen wat wit gaas.


Daarna de ijsrand van Noor over een plastickantje. het afdrukje in het midden en de mooie fijne sneeuwvlokken uit Laser Paper Art A5 wit Snowflakes over de kaart verdeeld, geeft zo mooi fijn effect. Verder een bloem en schuimbolletjes en een tekst van crealies.



Ik heb haar naam gemaakt met de Dutch Doobadoo Stencil Art Alphabet 3, ik zal uit leggen hoe. Je neemt wat stevig karton , een potlood , een stencil ( voor dit voorbeeld heb ik Dutch Doobadoo Stencil Art Alphabet 4 gebruikt), schaar , snowmarker en een heattool.


Met potlood teken je de letters uit en kleur je goed in , zodat je kan zien waar je bent gebleven met je snowmarker.


Je vult je letter met wat snowmarker en ga er met je heattool overheen, je zal zien dat het opbolt.


Deze hier onder is helemaal opgebold, zo ga je verder met je woord, net zoals ik met de naam Dewi heb gedaan.


Hier het voorbeeld:


Daarna knip je de letters netjes uit ,zodat je het karton niet meer ziet en plak je het woord of naam op je kaart of project.



Ik heb voor wat extra glim effect wat Stardust stickles op de letters gedaan.


Zo heb je een mooie naam gemaakt met de stencil en een snowmarker.


Tot de volgende keer,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Superleuk en vooral de uitleg hoe de letters gemaakt zijn.
    Prachtig effect op een winterkaart.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen