Pagina's

dinsdag 14 juli 2015

Slow is Good

Hallo allemaal,

wat fijn dat jullie vandaag dit blog bezoeken. Ondanks de warmte die we onlangs hadden, had ik inspiratie toen ik met deze bloemen mal begon. Dit is het kaartje geworden.



Dat idee heb ik verder uitgewerkt. Ik heb op wit cardstock deze mal bewerkt met de Dutchdoobadoo Pasta.

470.715.800 Mask  Art A4 Flower Power

Na drogen heb ik de bloemen bewerkt met Panpastel.  Het eindresultaat ziet er zo uit:


Zoals jullie zien heb ik zachte tinten gebruikt, die prachtig samengaan met de metalics kleurtjes. Kortom, mijn eigen designpapier. Geïnpireerd door de warmte vond ik dit een leuk en toepasselijk plaatje:


Voor de rest heb ik mijn kaartje rustig gehouden, zodat de achtergrond goed tot zijn recht komt. Katje ontbreekt natuurlijk niet. 


Ik hoop dat jullie inspiratie gekregen hebben. Een hele fijne dag en graag tot de volgende keer.

Liefs,
Marion

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


470.715.800 Mask  Art A4 Flower Power     870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml    6500/0022 Foam Tape 1,5 mm 12mmx2m


              Fixative Spray - 400 ml


         


2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan z n achtergrond met bloemen, mooi geheerl geworden Joyce.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk effect krijg je zo, gaaf hoor!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen