Pagina's

dinsdag 21 juli 2015

My Heart for You

Deze week lekker aan de slag gegaan met Mixed Media want dat gaat zo goed samen met de artikelen van Dutch Doobadoo. Ik heb hier bij de mdf harten set gebruikt.


Ik heb de harten ingesmeerd met witte gesso. Dit geeft een goede, dekkende laag. Daarna heb ik met ModgePodge een laag aangebracht over alle harten en er boekpapier opgeplakt. Ook hier ben ik weer met ModgePodge overheen gegaan zodat het goed plakt. ModgePodge geeft meteen een goed bovenlaag.


Als alles bijna droog is ga ik er met PanPastel over heen. Je kiest de kleuren die je aanspreken er voor. Ik heb deze keer voor 2 kleuren gekozen maar je kan ook meedere kleuren gebruiken natuurlijk. Op diverse hoeken breng ik Dutch Doobadoo structuurpasta aan. Je kan dit wit laten of ook licht kleuren met PanPastel.


Dan aan de slag met klei, Dutch Doobadoo Softboard, Noor! Design rolroosjes en andere stansen. Ook heb ik de Narcis stempel van Noor! Design ingekleurd en deze er tussen geplakt. Natuurlijk eerst even wat opgeboldd zodat het wat meer vorm krijgt.


Als ik dan alles op zijn plek heb gelegd maak ik er een foto van. Zo weet ik altijd nog hoe ik het ook al weer wilde. Dan ga ik plakken en vormen en is dit het resultaat.


Ik hoop dat jullie de harten set leuk vinden. En ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.

xoxo




1 opmerking: