Pagina's

maandag 13 juli 2015

Little Garden

Vandaag laat ik jullie de Card Art mal Suitcase van Dutch Doobadoo zien. Een leuk formaat koffertje wat voor allerlei gelegenheden geschikt is. 


De basis van het koffertje heb ik gemaakt van Kraft cardstock. De randen heb ik lichtjes bestempeld met wat Bits & Pieces stempels van Crealies.

470.713.011 Dutch Doobadoo Card Art Koffer

Achter de bloementoef zie je nog de mooie Kraft leaves van Dutch Doobadoo, deze zijn erg leuk te verwerken op een creatie.


Aan de rechterkant naast het vintageplaatje van de koffer zie je nog een stukje Paper Art borders van Dutch Doobadoo. Deze heb ik op kleur gebracht met de VersaMagic inkt - Aspen Mist. Ook de tekst op het hengsel "Embrace the Journey" heb ik op kleur gebracht met inkt.


Ook de achterkant van het koffertje is bekleed met de La Provence lijn. Dit alles komt nog steeds van 1 vel.


Aan beide zijkanten heb ik nog wat plaatjes geplakt. Ook deze lijn is weer erg mooi hé? Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. 

472.948.020 Laser Paper Art A5 Borders   479.002.008 Dutch Kraft Art Leaves

Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Superleuk hoor! Het koffertje heb ik nog niet, maar staat zeker op mijn verlanglijstje. Ik vind ze geweldig de mallen van DDBD!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen