Pagina's

maandag 20 juli 2015

Little Boy

Ik vind hem echt geweldig leuk, de nieuwe Babylijn van Dutch Doobadoo en kan er maar niet mee stoppen om wat mee te maken...

Ik ben aan de slag gegaan met de Card Art mal - Fles. Hiervoor heb ik het prachtige papier van Maja Design - Vintage Baby gebruikt. Deze keer heb ik er een jongensvariant van gemaakt.


De randen van de fles heb ik eerst bewerkt met de Paper Distresser van Tim Holtz en daarna aangezet met Crackle Paint - wit. De tekst baby boy en het kaartje waarop de naam en gewicht geschreven kunnen worden heb ik uit het Designpapier van Maja Design geknipt.


Om de bovenkant heb ik een strik gemaakt van Seam Binding lint en daarop een strik van Raffia gemaakt. Aan dat strik heb ik 2 belletjes gehangen en 2 Cardboard Art rammelaars.

472.309.011 Dutch Doobadoo Cardboard Art Fopspeen

Achter het plaatje van "Baby Boy" zie je nog de mooie Doily mal 6002/0379 van Noor! Design, dit lijkt net een taartrandje.


Ook een flinke bloementoef kan natuurlijk niet ontbreken. Hiervoor heb ik allerlei bloemen van Wild Orchid Crafts gebruikt. De takjes heb ik uit Kraft Cardstock gestanst met de Vintage Flourishes 6003/0047.

470.713.582 Dutch Doobadoo Card Art Zuigfles

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie weer kan inspireren. Binnenkort laat ik ook nog een meisjesfles zien.

Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Hoi Jenine,
    het is weer een plaatje! Mooie details en mooie kleuren bij elkaar.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen