Pagina's

vrijdag 31 juli 2015

Hugs and Kisses

Hallo allemaal,
Fijn dat jullie vandaag dit blog bezoeken. Vandaag mag ik jullie een creatie laten zien waarbij ik als basis 1 van de MDF puzzelstukjes gebruikt heb.


Rondom het puzzelstukje heb ik de struktuurpasta van Dutchdoobadoo gebruikt. Ook rondom de tekst heb ik dit gebruikt.


Er zitten heel wat nieuwe produkten op deze creatie. Zoals de blaadjes, de dots en de twee mask art mallen. Deze laatste mallen heb ik gebruikt voor het contour van het roze papiertje en voor de rondjes op het puzzelstuk.

 472.309.010 Cardboard Art A5 Balloons

 De rondjes zijn ook gemaakt met de supergave Dutchdoobadoo pasta.



Hier zie je een closeup van de blaadjes, ze zin zo leuk: 

 479.002.009 Dutch Paper Art Craft Art Leaves 2

Ik hoop dat ik jullie inspiratie gegeven heb.

Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten