Pagina's

vrijdag 24 juli 2015

Gift for You

Hallo allemaal,

Deze maand zit er bij de nieuwe collectie deze mal: de Dutch Box Art Baroque. Dit vind ik een toppertje. Het is zo leuk om deze te maken om er een klein cadeautje van te maken. 


Je kan er van alles indoen. Zelf vond ik hem te leuk en heb deze gemaakt om mijn ingekleurde afdrukjes in op te bergen.

470.713.012 Dutch Box Art Baroque

De basis is van Kraft en ik heb een paperpad gebruikt om het aan te kleden. Alle randjes zijn bewerkt met distressinkt Walnut Stain.


Voorop nog een roos en twee blaadjes uit de nieuwe Paper Art Kraft Leaves. Nog twee plakparels om het af te maken.


En zo staat hij bij mij op mijn bureau te pronken.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)
   
 

1 opmerking: