Pagina's

woensdag 15 juli 2015

Dutch Doobadoo Bloghop

Zoals je gewend bent bij Dutch Doobadoo is er elke maand een "uitgelicht" waarin we een bepaald product nemen en hier met het gehele Dutch Doobadoo team een creatie mee maken.


Deze keer zijn dat de Paper Art en Cardboard Art Snorren en Hoeden. Deze geven een funny look aan je kaart. En het leuke is dat je de figuren zelf een kleur kan geven met inkt, copics of PanPastel.

Omdat het hele team zo ijverig is geweest met het maken van de mooiste creaties hebben we er een bloghop van gemaakt! En zoals jullie van ons gewend zijn kun je er een leuk pakketje Dutch Doobadoo producten mee winnen dus doe gezellig mee. 



Wat moet je doen?
  • Ga tussen 15 t/m 18 juli 2015 langs de blogs van alle Dutch Doobadoo Design Team leden en laat een leuke reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Dutch Doobadoo en laat daar ook een leuke reactie achter.

Hier alvast wat kleine sneekjes van de projectjes die gemaakt zijn. Hop dus langs de blogs van alle meiden om meer te zien!


Jolanda


Monique

Raffa



Heel veel plezier bij het hoppen!






18 opmerkingen:

  1. Dat belooft wat, ik hop graag meee...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat zat wel snor bij alle dames...:-), supermooie creaties!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De design team dames hebben stuk voor stuk
    erg mooie creaties gemaakt.
    Genoeg inspiratie.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik vond het echt super om te zien hoe ieder van jullie er steeds iets anders mee maakte .het geeft een hoop inspiratie dee komt zeker op mijn lijstje te staan .ik kijk al uit naar de volgende hop

    groetjes cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige creaties heb ik gezien! En nog leuker: ik ken nu weer een aantal prachtige en inspirerende blogs erbij waarvan ik in mijn enthousiasme gelijk volger ben geworden. Bovendien heb ik gelijk al wat opgestoken tijdens het hoppen. Wat wil een mens nog meer :D
    Fijne dag!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. weer inspiratie gekregen van jullie dames
    bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh wat een leluke bloghop was dit weer. Ik heb ze ook liggen en vind het soms best lastig wanneer ik ze zal gebruiken maar ik heb weer inspiratie hoor. Dank je wel.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke creaties hebben jullie er weer van gemaakt
    Heb weer genoeg ideeën opgedaan
    Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo dames wat was het weer een leuke bloghop al jullie creaties zijn allemaal prachtig
    groetjes addie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke bloghop was dit weer. Gelukkig is nog niet heel blogland met vakantie zodat er toch nog mensen een reactie achterlaten en rondhoppen. Want een leuke reactie is meer dan verdiend! Ik heb er weer van genoten en veel inspiratie opgedaan. TOp.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het was weer de moeite waard, Ben iedere keer weer verwonderd wat je allemaal met jullie producten kunt doen. Ga vooral zo door !!!

    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat hebben jullie toch een mooi top team wat de leken leuke ideetjes kunnen geven zeg. Kijk elke keer weer mijn ogen uit. Ondanks dat ik niet alles kan betalen probeer ik het met mijn spulletjes die ik heb te maken. Zie zelfs al leuke mustach kerstkaarten hihihihi
    Ga zo door !!! Blijf ons ideetjes brengen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige mannen kaarten zijn er gemaakt. leuke ideeën om er zelf mee te beginnen.
    de snorren en hoeden zijn heel erg leuk. lijkt me leuk om mee te werken.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous blog!! To much to learn !! Greetings from Costa Rica!! Now I am your fan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Petje af voor alle hoeden en snorren! Prachtige creaties en leuke nieuwe inspiratie!!!! Bedankt allemaal...... Ik heb genoten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave en leuke creaties zijn het geworden. De dames hebben goed hun best gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen