Pagina's

woensdag 22 juli 2015

Deep ocean

Hallo allemaal,
Fijn dat jullie tijd maken dit blog te bezoeken vandaag. Vandaag heb ik een zomers kaartje voor jullie. Dat past toch helemaal bij het heerlijke weer wat we hebben.


Zoals altijd heb ik op het kaartje een aantal Dutchdoobadoo artikelen verwerkt. De snorkel en het stuur zijn van de Nautical paper art. Gekleurd heb ik ze met copics. Paper is ideaal om je het elke kleur kunt geven wat je wilt, perfect aan te passen op je project.


De Dutchdoobadoo struktuurpasta heb ik gebruikt op het hartje (ook van Dutchdoobadoo) en de bubbles.


Ik hoop dat ik jullie vandaag mocht inspireren.
Graag tot de volgende keer,
Liefs,
Marion

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: