Pagina's

donderdag 2 juli 2015

Cat Treat Box

Hallo allemaal,
Vandaag mag ik (Marion) mijn eerste creatie als Gast Designer met jullie delen. Dutch Doobadoo produkten gebruik ik vaak en graag op mijn creaties, daarom vind ik het een eer dat ik gevraagd ben.

De nieuwe collectie van Juli is weer een toppertje. Ik ben gestart met het supeleuke Baroque Art doosje. 


Toen ik dit stencil zag, wist ik meteen wat ik maken wilde. De meesten van jullie weten dat ik kattengek ben en tja, een kattenverwenbox is dan een logische gedachte.


Mijn katten zijn dol op dit lekker en deze speeltjes. Hier volgen nog enkele foto's van het doosje zelf:


Bedankt dat jullie vandaag tijd maakten dit blog te bezoeken.
Tot de volgende keer,

Liefs,
Marion

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

470.713.012 Dutch Box Art Baroque      870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml      870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm



1 opmerking:

  1. Leuk, leuk, leuk!!!
    Zo kom je nooit met lege handen.
    Ik vind het altijd wel leuk om iets te geven als ik bij iemand ga kijken/knuffelen, als er 'gezinsuitbreiding' is geweest. ;o)

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen