Pagina's

donderdag 23 juli 2015

Beach Mail

Hoi allemaal,

Wat zijn ze leuk he de Dutch Doobadoo MDF Pair of FlipFlops. Als eerst heb ik de mdf flipflops ingesmeerd met lijm en zo op de verkeerde kant van mijn designpapier van Studiolight geplakt. Als het dus goed droog is kan je zo uit je papier de flipflops snijden en knippen.


Daarna met de zwarte gesso van Dutch Doobadoo de randen geverfd, toen alles goed droog was zat ik te denken hoe wil ik die slippers hebben, naast elkaar, over elkaar. Voor het laatste koos ik iets over elkaar, maar hoe ga ik dat vast zetten.


Wat ik heb gedaan. Ik had een karton rolletjes waar parellint aan zat , zeg maar een verkleint wc rolletje, deze iets meer dan de helft afgeknipt, ik zou wel aanraden om goed naar de hoogte te kijken wat je zelf leuk vind. Het karton vast gelijmd met een gluegun.


Ik vond persoonlijk de hoogte goed en heb de andere flipflop op het karton vast gelijmd tevens ook met de gluegun, ook een klein beetje aan de voorkant van de slipper gelijmd. Toen alles goed vast zat heb ik de achterkant verder geschilderd met zwarte gesso.


Het stempelafdrukje is van CC Designs Lil Lolita, ingekleurd met distress inkt. Op de bodem van de slipper ligt wat touw en tule. Over de bovenste slipper heb ik een parel ketting gedrapeerd, met daarover heen de meeuwen stansen van Joy.


Verder wat Texelse schelpjes , Aaron en ik samen gevonden op het strand,afgelopen week waren we een dagje op Texel en dan moeten we schelpen zoeken. De grote schelpen niet hoor, deze geplakt op de band van de flipflops.


Uit de Dutch Doobadoo Paper Art Holiday een schepje een emmer en een bal uit geknipt en gekleurd met stift en potlood.  Een krab gestanst van Joy en een leuke Beachmail tekst uit een stempel set van Joy. Laat de zomer maar komen!

 Groetjes 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking: