Pagina's

woensdag 24 juni 2015

Geniet van je vrije tijd!

Hallo allemaal,

Wat zijn de Dutch Box Art mallen toch leuk! Net even weer wat anders dan een gewone kaart. Vandaag ben ik aan de gang geweest met de Box Art Suitcase. 


De basis heb ik overgenomen uit paars cardstock en daarna uit designpapier.  Begrijp je niet hoe je deze mal gebruikt?

470.713.011 Dutch Doobadoo Card Art Koffer

Janet heeft voor Dutch Doobadoo een heel duidelijk filmpje gemaakt waarin ze uitlegt hoe je deze mal moet gebruiken.


En ja, ook nu mogen de Paper Art vlinders weer niet ontbreken. De stempels  (van CraftEmotions en Noor!Design) heb ik eerst met Versamark op paars cardstock gestempeld en daarna witte embossingpoeder erover gestrooid. Daarna verhitten met de heattool. 


Het vliegtuig komt uit de Paper Art vel Holiday. Echt een superleuk vel is dit! Ik heb het vliegtuig paars gekleurd om het een beetje contrast te geven met de koffer.


En natuurlijk mogen de bloemen niet ontbreken.


En als afsluiting nog een label met tekst aan het handvat. En natuurlijk plak ik alles met de alleslijm van Dutch Doobadoo,  De tekst is voor iemand die met pensioen gaat. Dus zoals je ziet, kun je de Suitcase gebruiken voor diverse omstandigheden.

472.948.026 Dutch Doobadoo Paper Art Holiday

Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren. En heb je nog vragen? Stel ze gerust hoor! Dan wens ik je nog een hele fijne dag en tot de volgende keer!

Liefs,



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking:

  1. Oh wat een prachtige creatie heb je gemaakt. Ik krijg zin in de vakantie .
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen