Pagina's

zondag 14 juni 2015

Bay Girl

Hallo allemaal, 
Met de nieuwe collectie van Dutch doobadoo is het wel heel gemakkelijk om leuke baby kadootjes te maken. De nieuwe cardart mal van de baby fles is echt zo,n schatje. Ik heb er met een Noor design stempel en de prachtige hart mal dit kaartje van gemaakt.

De mal heb ik eerst getekend en daarna uitgeknipt uit wit cardstock. De randen die in de mal zitten zijn heel gemakkelijk om de fles mee te bekleden door ze te tekenen en uit te knippen uit design papier.

470.713.582 Dutch Doobadoo Card Art Zuigfles
 Het hart heb ik uitgestanst uit kraft en de tekst gestempeld op een stukje design papier.
Een strik en 2 bellen maken het af.


De andere mal die Dutch doobadoo uitgebracht heeft deze maand is een melkpakje. Ook deze teken je om en knip je uit. ze leuk er passen kleine sokjes of een ander presentje in.


Aan het melk pakje heb ik een label gehangen wat ik heb gestanst met een Noor stansje,een leuke tekst er weer op en je kadootje is helemaal af!


Ook hier heb ik weer een paar bellen opgedaan zo dat het pakje en de kaart een setje worden om te geven. Nu maar hopen dat er snel een meisje word geboren.

470.713.013 Dutch Doobadoo Box Art Melkpak

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden allebei. Ik ben er helemaal weg van!

  Liefs Raffa



1 opmerking:

  1. Hoihoi, wat heb je en prachtige babycreaties gemaakt . Ze zien er helemaal mooi uit.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen