Pagina's

zondag 19 april 2015

Swim With Me

Hebben jullie de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo al gezien? Dit thema past echt perfect bij mij, vind dat zóoooo leuk om te maken.

Ik ben dus ook maar snel aan de slag gegaan met de leuke vissenkom. Op de foto is het best lastig te zien, maar het is eigenlijk een soort "doorkijkje". Het midden heb ik netjes uitgeknipt en daar wat Mica achter gedaan. Het designpapier zit op de achterkant van de vissenkom geplakt.


Het designpapier wat ik heb gebruikt is van FabScrap - Beach Affair. Dat past heel goed bij deze mooie lijn van Dutch Doobadoo. Bovenaan de vissenkom heb ik een stukje jute touw en een label gehangen. Op de label heb ik wat label letters van Tim Holtz geplakt.


Het zeewier heb ik nagetekend vanaf de mal en netjes uitgeknipt. Tussen het zeewier zit nog een Paper Art zeepaardje en wat schelpjes verwerkt. Deze heb ik op kleur gemaakt met Distress Inkt Pumice Stone. De rode zeesterren zijn uit designpapier geknipt.


Ook aan de andere kant nog wat Paper Art schelpjes. Verder nog wat grasvezel en wat echte schelpjes.


Hier kan je een klein beetje zien dat vooraan wat Mica zit. Dit Mica heb ik overigens nog lichtjes geëmbost met de Mask stencil "Bubbles".

470.713.504 Card Art Vissenkom

Ik hoop dat ik jullie met deze creatie kan inspireren. Wens jullie nog een hele fijne en gezellige dag.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:

2 opmerkingen:

  1. Schitterend gemaakt Jenine, echt super gaaf...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke vissenkom. Heel erg mooi gemaakt.

    Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen