Pagina's

maandag 30 maart 2015

Skating

Omdat ik de schaats zo leuk vind toch nog een winters project. Deze keer gemaakt met de gave card art Schaats. En omdat deze creatie mee zou gaan met Dutch Doobadoo naar de beurs in Frankfurt dacht ik dat het wel mooi en handig zou zijn om er een tafereeltje mee te maken. 


Het motief op de schaats heb ik aangebracht door de ijskristallen mask mbv de structuurpasta te smeren op zwart karton (Tip: gooi het zwarte karton uit de Doobadoo verpakkingen niet weg, maar gebruik het voor zulke dingen).

Dutch Paper Art - Ice Dansers

En op de ondergrond heb ik ook weer de structuurpasta gebruikt in combinatie met een grove glitter die je in de natte pasta strooit.


De mooie ijsdanseressen mogen op deze creatie natuurlijk ook niet ontbreken met al hun prachtige details.

Dutch Doobadoo - Structure Paste Smooth 250ml  Dutch Mask Art - Ice Stars

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met mijn creatie.

Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten