Pagina's

woensdag 4 februari 2015

SOL-aholics opgelet!

Hallo SOL-aholics,

We hebben maar meteen een nieuwe datum geprikt voor de volgende SOL want het was weer een groot succes afgelopen keer.


VRIJDAG 27 FEBRUARI 
20.00 UUR

Voor diegenen die het de vorige keer gemist hebben. SOL staat voor Scrap Online. Dit betekent dat we online, gezamenlijk met alle deelnemers die mee doen, hetzelde project gaan maken. Wat dit project is blijft een verrassing. Je krijgt om de zoveel tijd vanaf 20.00 uur een aanwijzing en die voer je uit.

De aanwijzingen worden gegeven via onze Dutch Doobadoo Facebook groep. Zorg dus dat je daar lid bent en dat je je daar op 27 februari om 20.00 uur meldt.

(Klik op de afbeelding)

Dit is het voorlopige boodschappenlijstje:

Dutch Card Art Home 2-dlg
Dutch Doobadoo - Card Art - Home 2delig

Dutch Cardboard Art Vogels
Cardboard Art - A5 - Birds

De overige materialenlijst volgt, maar dit zal veel basis zijn wat een ieder standaard in huis heeft. Zorg wel dat je de Dutch Doobadoo artikelen zoals hierboven vermeld, tijdig koopt of besteld.


De benodigde materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:



5 opmerkingen:

  1. Gezellig hoor, ik ben van de partij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jammer deze heb ik niet, dus sla een rondje over.
    maar vond het sollen de vorige keer wel heel erg leuk en gezellig
    dames die wel mee doen, heel veel plezier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik doe zeker mee, de laatste keer was ook erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoef me niet ergens vooraf aan te melden? Kan gewoon de 27e via de fb-pagina meedoen?

    BeantwoordenVerwijderen