Pagina's

donderdag 19 februari 2015

Party Time

Vandaag heb ik de MDF vlaggen om aan jullie te laten zien. Zo leuk de nieuwe collectie van Dutch Doobadoo.

Voor deze vlaggetjes heb ik als basis de nieuwe MDF vlaggetjes van Dutch Doobadoo gebruikt.


Ze zijn toch zo leuk en op allerlei manier te bewerken. Ook met Mixed Media stijl zoals je ziet.


De ondergrond bewerkt met zwarte gesso. Het middenstuk op apart  papier met Dylusions inkt gespoten en verschillende Dutch Doobadoo maskers gebruikt, zoals metal I, alphabet1, en de nieuwe party. 


De bloem is een stempel en op een restje gestempeld en uitgeknipt. De randjes met een poscapen gedoodled.  Aan de bovenkant van het vlaggetje ook nog de nieuwe paperart gebruikt, met allemaal hele kleine vlaggetjes. 


Alle vlaggetjes zijn op dezelfde manier gemaakt alleen heb ik steeds andere kleuren en masks gebruikt.  Op een zwarte gesso ondergrond bewerkt papier gebruikt. Voor dit papier heb ik de volgende maskers gebruikt: party, zquares. Het derde vlaggetje heb ik als maskers gebruikt: party en faded dots.


Bij vlaggetje vier wederom party maar nu samen met stars en honeycomb.


Bij het laatste vlaggetje heb ik als masker giraffe en party gebruikt. 

fijne dag vandaag
groetjes




Geen opmerkingen:

Een reactie posten