Pagina's

vrijdag 27 februari 2015

Party Flags

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn laatste creatie zien als gastdesigner. Ik heb hier voor de Dutch MDF Art - Flags gebruikt van Dutch doobadoo en ze een lente thema gegeven.



Per vlag heb ik het papier overgetrokken en uitgeknipt, en op de vlag geplakt . Met het papier van een oudere serie van my minds eye ook grote rozetten gemaakt en deze per stuk met een lijm pistool op de vlaggen geplakt. Daarboven op een paar stukjes raffia  voor wat speelser effect en ik heb dat afgesloten met 2 gestanste scallop cirkels .


 Op de eerste vlag heb ik 2 kleine kuikentjes geplakt, vlinder en 2 viooltjes met een roosje.


De tweede vlag zit alleen een stempel afdrukje op , dit is Carrot Love Avery van de Papernest Dolls , ik heb haar gekleurd met distress inkt.


De derde vlag  heeft een tekst in het midden van CC Designs , ik heb de tekst uitgestanst met de Cutting mal - Labels & Tags - Label 1


Op de vierde zit ook een afdrukje van de Papernest Dolls , hij heet Carrot Love Owen, ingekleurd met distress inkt.


En op de laatste heb ik een bloemen toef geplakt met rozen ,viooltjes en een narcis.
En een mooie vlinder.


Verder heb ik hier en daar wat stickles gebruikt voor wat extra glitter. De vlaggen heb ik geregen met groen wit stevig twine touw , zo kan je ze leuk ophangen alvast voor de lente/pasen.


Ik vond het erg leuk om Gastdt te mogen zijn voor Dutch Doobadoo en met de nieuwste spulletjes te mogen werken.

Bedankt Team Dutch Doobadoo.

XX Christa

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


2 opmerkingen:

  1. Gave vlaggenlijn, echt leuk om dit in je eigen stijl te decoreren.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for all your efforts in this It is very interesting Blog ...
    I believe there are many people who feel like I read this article!
    I hope you continue to have articles like this to share with everyone!
    ភ្នាល់បាល់​ អនឡាញ

    BeantwoordenVerwijderen