Pagina's

zaterdag 21 februari 2015

Een Troostend Woord

Hoi allemaal,

Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien dat ik gemaakt heb met het Spiderweb Mask en panpastel.

Als eerste heb ik uit een stuk papier een ovaal gestanst. Dit heb ik over mijn fluweelkarton gelegd. Toen mijn mask erop gelegd en met een verfrollertje en Versamark over de mask gerold. Mask ervan afgehaald, maar het papier met ovaal laten liggen.


En toen met geel-oranje-bruin-groene panpastel de achtergrond gemaakt. Ik ben vergeten de kleurnrs op te schrijven, maar dat maakt niet uit. Mengen de kleuren over elkaar tot dat je tevreden bent. En zo ontstaat een mooie achtergrond. Daarna uiteraard wel fixeren. De boom en de tekst gestempel e daarna nog twee blaadjes.


Een blaadje gestanst en het stukje waaruit het blaadje gestanst is op de rand van je achtergrond gelegd en bewerkt met dezelfde kleuren panpastel als de achtergrond. Het gestanste blaadje ook met panpastel bewerkt en daarna bestempeld met een achtergrondstempel en Versamark. Dit bewerkt met een bruine kleur panpastel en zo ontstonden er nerven op het blad.

Ik zou zeggen probeer het een keer, echt leuk om te doen. En er zijn zoveel leuke Masks waar je een prachtige achtergrond mee kunt maken op dezelfde manier.




   
   
    


Geen opmerkingen:

Een reactie posten