Pagina's

donderdag 22 januari 2015

you are a STAR

Bij Dutch Doobadoo houden we van sterretjes. We hebben ze in vele maten en soorten. Op mijn tag heb ik verschillende soorten Dutch Doobadoo sterretjes gebruikt.

 
Dit is de hele tag. Ik heb hier de nieuwe  paperart sneeuwpopjes gebruikt. De achtergrond is gemaakt met Dylusions inkt en verschillende Dutch Doobadoo masks en paperart, maar meer hierover bij de detailfoto's.


Op deze detailfoto zie de maskers STARS, SCREEN OF STARS en BUBBLES. Ik heb de motiefjes aangebracht door inkt door de mask te spuiten.  De witte sterretjes zijn  paperart. Ik heb ze hier ongekleurd gelaten, zodat ze mooi afsteken tegen de achtergrond. 


Op deze detailfoto kan je de masks STARS en SCREEN OF STARS nog wat beter zien. 


De nieuwe sneeuwpopjes zijn erg snoezig, Vooral zo saampjes op een rijtje. 


Als laatste nog een detailfoto van de BUBBLES mask. Geweldige collectie vinden jullie niet ?

groetjes






1 opmerking: