Pagina's

woensdag 14 januari 2015

Winter Wonderland

Goedemorgen allemaal,
Hebben jullie ze al in huis? De te leuke paperart sneeuw popjes. Ik heb ze vandaag in de hoofdrol gezet en een vrij rustig kaartje gemaakt zodat ze goed tot hun recht komen. Kijk ze zitten saampies op het kraft paperart bankje.


 Ondanks dat het voor mij een rustig kaartje is geworden zitten er een heleboel dutch doobadoo producten op, het design papier zijn verschillende blokjes van Noor design en samen zo gaaf te combineren. Het raam is van hout en komt uit de dutch doobadoo collectie echt gaaf dat gebrande hout, en het ruikt zo lekker.


Rondom het raam het ik de softboard bak steentjes verwerkt ,zo schattig staat dat .Natuurlijk als er sneeuw popjes staan moet het gesneeuwd hebben ,daarom heb ik met de structure paste lekker geklodderd voor dat effect.

Dutch Paper Art - Snowman  Dutch Doobadoo - Dutch MDF Art - Door

Wat mos wat sneeuw ballen en meer niet zo komen de sneeuw ventjes goed tot hun recht. Ik heb weinig gedaan aan ze want ze zijn cute genoeg vond ik .De randjes wel beetje aangezet met distress inkt maar meer niet .

 Ik ga weer snel verder want de collectie is zooooo leuk.







Geen opmerkingen:

Een reactie posten