Pagina's

zondag 25 januari 2015

Winter Time

Vandaag laat ik jullie een winters tafereeltje zien. Hiervoor heb ik de Card Art mal Sneeuwpop van Dutch Doobadoo gebruikt. Wat een schatje is het toch!


Deze heb ik wel dubbel uitgeknipt en eerst helemaal gepimpt. Daarna heb ik op het plateau (afvalstukje hout) een flinke laag Dutch Doobadoo Structuurpasta aangebracht en daar overheen wat Viva Eiskristallen gestrooid. In die laag sneeuw heb ik de sneeuwpop gezet, dit goed laten drogen, dan staat de sneeuwpop echt wel goed vast.


Om de sjaal heb ik nog een stukje Bakers's Twine gestrikt en als oogjes kleine wiebeloogjes gebruikt. De knoopjes zijn de Paper Art buttons van Dutch Doobadoo, hierop heb ik een flinke laag zilveren embossingpoeder gestrooid en dit verhit.


Rondom het plateau heb ik een hekje geplaatst, deze is gemaakt met een Doohickey van Magnolia. De Paper Art Silhouettes van de IJsdansers passen er perfect bij toch? Ook de nieuwe stans van Noor! Design van de slee heb ik verwerkt op het plateau.


De tekst "Winter" heb ik uit glitterkarton van Joy! Crafts gestansd. Hoop dat ik jullie met dit winterse tafereeltje weer wat inspiratie kan geven. Wens jullie allemaal nog een hele fijne en gezellige dag. Bedankt voor jullie bezoekje en de super leuke reacties die jullie steeds achterlaten.

Liefs,




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! Design webshop:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten